۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

کاهش وزن در یک هفته، در هفت روز تا 8 کیلو لاغر کنید!

کاهش وزن در یک هفته با برنامه ای موثر برای لاغری

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.

بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را برای شرکت در یک جشن عروسی و یا مهمانی ویژه کاهش دهیم البته بهتر است بعد از این رژیم های سریع کاهش وزن ازیک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزنتان تثبیت گردد چرا که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند. با این بخش از تناسب اندام ،همراه ماشوید تا بتوانید در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید و در مهمانی ویژه تان بدرخشید .

  • النا رحمانی
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸

رابطه ی شغل و شخصیت

تناسب شخصیت فرد با شغل وی تا چه اندازه بر عملکرد و رضایت شغلی وی تأثیر گذار است ؟ اشخاص از بسیاری جهت با یکدیگر متفاوتند. هر یک از افراد دارای صفات و ویژگی هایی هستند که در مجموع هستی آنها را شکل می دهد.

هر چند بعضی اشخاص شباهت هایی با هم دارند. ولی هیچ گاه دو نفر به طور کامل شبیه به هم نیستند. بعبارت دیگر، اشخاص منحصر به فرد هستند.

شخصیت و شغل

  • النا رحمانی
  • سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸

نشانه‌های اختلال یادگیری در کودکان

بساری از کودکان در خواندن، نوشتن و مسائلی که به یادگیری و ریاضیات مربوط می‌شود، دچار مشکل هستند. اما این موضوع ضرورتاً نشانه اختلال یادگیری نیست. زیرا بچه‌های دارای اختلال، نشانه‌های خاصی دارند و در طول زمان، پیشرفت خاصی نمی‌کنند. البته نشانه‌ها برای افراد مختلف هستند. در ادامه همراه دانشگاه زندگی باشید.

نشانه‌های اختلال یادگیری در کودکان

 

  • النا رحمانی
  • شنبه ۶ مهر ۹۸

۷ راه کار برای تقویت روابط اجتماعی

اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای بیان علاقه خود به دیگران و یک مناسبت خوب برای یادآوردی به نزدیکترین عزیزانمان است. پس چرا شما نیز مانند بقیه از این موقعیت خوب استفاده نکنید؟ البته ابتدا باید چند راه کار برای تقویت روابط اجتماعی خود بیاموزید!

اصلا مهم نیست که شما این برنامه را برای چه کسی ترتیب می دهید؛ مادر، بهترین دوست یا نامزد شما. تمام روابط بسیار مهم هستند و تمام این روابط می توانند ارتقا پیدا کنند. چرا این ماه را به عنوان نقطه شروع نکنید؟

راه کار برای تقویت روابط اجتماعی، فیت شیپ ، بهبود روابط اجتماعی

 

  • النا رحمانی
  • چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

داشتن زندگی موفق و عالی با 10 راه طلایی

10 قدم تا داشتن زندگی موفق

داشتن زندگی موفق و شاد بسیار لذت بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می کنند.

زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ موفقیت واقعی یعنی چه؟ این ها و سوالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن نقش می بندد را می توانید با 10 راه کار طلایی برای داشتن زندگی خوب که نتیجه مطالعات بسیار است و در سایت فوربز منتشر شده است پاسخ دهید.

1- نسبت به زندگی بی تفاوت نباشید

در زندگی خود به دنبال جستجو و هیجان باشید. حتما نباید شما وقت آزاد زیادی داشته باشید تا از زندگی لذت ببرید. زندگی شاد و موفق یعنی جستجو به دنبال دلیل و پاسخ. اینگونه متوجه می شوید که در زندگی خود هدف دارید البته در مسیر مثبت.

  • النا رحمانی
  • دوشنبه ۱ مهر ۹۸